piątek, czerwca 01, 2018

Żenada mody - nowy motyw ♥♥ maraton #3

Witam was w kolejnym poście z maratonu :3 Będzie to post o nowym motywie, ale nie taki jak zawsze tylko na podstawie nabijania się z niego :* 


                                      Zapraszam do czytania :>
                                                             Tak też nie wiem poco to wstawiłam
                                          Okładka
Yyyy... ta panterka już sama mówi za siebie
buty są 2\10, te u ciemno-włosej dziewczyny są 
bardzo podobne do tych z poprzedniego vipa

Sam motyw ma nazwę Country feels 
co w dosłownym tłumaczeniu znaczy 
>kraj czuję< 
a w wolnym tłumaczeniu
>czuję country<
a msp to przetłumaczyło w 
zakładce konkursy na
>Czas na ranczo<

ale mimo tej różnorodności jest plus
że każdy se może wybrać ''własną'' nazwę motywu :')


3\10


Tło
Hmm... powiem wam że to jedno z tych teł(?) 
które są całkiem płaskie, przydało by sie 
więcej kolorów np. kwiatki na trawie lub
oknach, 
sam motyw ma być oparty na 'ranczu' i stylu 'country' 
ale czy tylko ja widzę za tym domem jakieś safari? 


2,5\10

Rzeczy
Wszystko co otoczyłam pętlą jest powtórkami 
(jak to sprawdziłam? powchodziłam w kategorie
i widziałam ze np. gitara była na początku to jest nowa 
a np. zwierzaków wgl. nie było na 1 stronie)

Gitara jest najlepszym ''obiektem'' fotele są takie same tylko różnią się ceną, ponieważ drewniany fotel też można dać biały i będzie taki sam


3\10




Animacje

Te 3 prawie takie same animacje z autem oceniam na 1\10
ta z gitarą 9\10 z krzesłem 4\10


ogólna ocena animacje 5\10




Ubrania :c
(Nie będę was oszukiwać ale ubrań w cholerę mi się nie chciało pisać bo 
tam nic zbytnio nie ma ale trudno)
  

1 strona
Och... ta panterka.... dobra nie skomentuje jej bo brak mi słów

jedyne co mi się tutaj podoba to ta bluzka za 300 sc


2 strona
Co 'amerykańska' bluzka robi motywie
o ranczu, błocie i country?


3 strona
Czy tylko mi te buty przypominają te z poprzedniego vipa?


4 strona (Już ostatnia :D)
tutaj 75% to powtórki , bluzka z hamburgerem zasługuje na 6\10




Ogólna ocena to 3\10

Dziękuje kochani że wytrwaliście ze mną do końca omawiania tej żenady, ogólna ocena całego motywu to 4,5\10


dziękuje za przeczytanie i do następnego postu! :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kryształowe MSP , Blogger