czwartek, czerwca 07, 2018

𝚘 𝚏 𝚏 ♥ 𝕊𝕝𝕠𝕟𝕖𝕔𝕫𝕟𝕪 𝕜𝕠𝕥𝕖𝕜 𝕚 𝕡𝕤𝕫𝕔𝕫𝕠𝕝𝕪 -ℕ𝟘𝕨𝕪 𝕄𝟘𝕥𝕪𝕨𝟘

𝒲𝒾𝓉𝒶𝒿𝒸𝒾𝑒 𝓏𝒶𝑔𝓊𝒷𝒾𝑜𝓃𝑒 𝒹𝓊𝓈𝓏𝓎𝒸𝓏𝓀𝒾

Tutaj Kottoko i... Niezbyt wiem co napisać. Już miałam 10 wersji tego jak się przywitać, ale wszystko było takie nie na miejscu...? Sama nie wiem. Meh. No dobra, post ten jest oceną motywu o tajemniczej nazwie Summer In The City czyli po polsku Lato w mieście. I nie będę przedłużać.
zapraszam do czytania.


 ----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
𝒪𝓀ł𝒶𝒹𝓀𝒶

Okładka motywu (jak zwykle) nie robi furory. Chociaż moim zdaniem jest jedną z ładniejszych.
Moviestars są całkiem ładnie ubrane i logo (?) z nazwą motywu też całkiem dobrze się prezentuje.
Więc ogólnie nie jest źle. Mogę dać jej porządne 7/10.

 ----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
𝒯ł𝑜

Tym razem MSP przygotowało dla nas dwa tła. Jak zwykle na zasadzie 'VIP zasługują na lepsze rzeczy niż reszta'. Pierwsze z nich odziedziczyło nazwę po samym motywie,a jego koszt wynosi 400 sc. Jest ono całkiem ładne i przydatne do seków filmów i artbooków.
Drugie zaś dostało zupełnie inną nazwę Rooftop Garden co można potocznie przetłumaczyć na Ogród na dachu. Od tła dla normalnych użytkowników różni się ceną, która jest droższa o 75sc, paroma dodatkami (ule, drzewko z cytrynami, krzesła, donica obok kwiatów...) oraz jest dla VIP.
Podoba mi się tak samo ja pierwsze, więc oba mogę ocenić na 8/10.
 ----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
𝑅𝓏𝑒𝒸𝓏𝓎
Rzeczy także mi się podobają. Mają ładne kolory i mogą się przydać w pokoju (zwłaszcza w ogrodzie). Niestety z tego co widzę, dużo z nich to powtórki (cały rząd 3, leżak i gołębie).
Szczególnie podoba mi się ul za 475 sc oraz drzewko z cytrynami.
Moja finalna ocena to 6/10 za to, że ponad połowa to powtórki.
A tutaj macie animowaną wersję, bo dwa przedmioty takie właśnie są. 
 ----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
𝒪𝒹𝓏𝒾𝑒𝓏

𝒹𝓏𝒾𝑒𝓌𝒸𝓏𝑒𝒸𝒶

Żeńska część użytkowników otrzymała 4 strony ubrań.
Na tej stronie większość jest ładna. Przyczepię się do tych włosków dla VIP, które troszkę dziwnie wyglądają i do tej czapki. Co jest nie tak z tą czapką.  No i szczególnie podoba mi się tunika za 450sc i ta pszczółka. 
Tutaj dostrzegłam powtórkę (patrz sukienka za 6diax). Bardzo podoba mi się kolejna pszczoła torba dla vip. Przyczepię się do spódnicy za 350sc, po prostu mi się nie podoba.
 
S t r a s z n i e  podoba mi się bluzka z napisem Honey (śliczna jest) i ogólnie rząd drugi.  Dodatkowo wreszcie jakieś buciki które uważam za ładne. :3  No i nie mam niczego do czego mogę się przyczepić.

Pierwszy rząd i te białe włosy to nie powtórki. Cała reszta nimi jest.  Te włosy są d z i w n e, spodenki mi się podobają, a reszta może być. Mhm.

Ocena ogólna to 8/10.

𝓂𝑒𝓈𝓀𝒶
(włamanie na konto Onii-chan'a ^w^)
Chłopcy otrzymali o jedną stronę mniej niż dziewczęta.

Chłopaki jak zwykle zostali potraktowani po sierocemu. Dodatkowo większość ich ubrań to męskie odpowiedniki ubrań żeńskich. Nic mi się szczególnie nie podoba, oprócz ubranka z pierwszej strony za 6 diamentów. I z powodu, iż wyszło beznadziejnie nawet nie będę tego opisywać, wybaczcie.(chociaż wątpię by czytał to jakikolwiek chłopak, ba by ktokolwiek w ogóle to czytał) Ocena to 4/10
 OCENA OGÓLNA 7/10

 ----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
𝒶𝓃𝒾𝓂𝒶𝒸𝒿𝑒
So Many Bees
/Bardzo Dużo Pszczół\
Animacja ta jest całkiem prosta i ładna, no i fajnie wygląda na profilu. Chociaż wątpię, by ktokolwiek chciałby się znaleźć w tej sytuacji. Dodatkowo cena jest całkiem przystępna.
Friendly Bee
/Przyjazna Pszczoła\
A ja myślałam, że pszczoły są wściekłe na ludzi za kradzież miodu, ehh Film o Pszczołach robi swoje. No więc ta animacja też jest całkiem ładna i nie mam do czego się przyczepić. No może do ceny, bo wiecie. Jestem biedna. ;);)
Care for a Ride
/Dbanie o przejażdżkę (???)\
Z tą animacją już jest gorzej. Nie dość, że wcale nie jest animowana co jest sprzeczne z nazwą "animacje", to jeszcze dodatkowo kosztuje 3 diamenty. I patrzcie jak wyglądają te spodnie. Dodatkowo nie jestem pewna czy siedzenie na rowerze w ten sposób jest bezpieczne. Mimo to z pewnością może się przydać w filmach.
With My Bike
/Z Moim Rowerem\
Tutaj jest już lepiej niż w poprzedniej. Znowu animacja jest nieruchoma, ale trudno. Jej koszt jest lepszy niż poprzedniczki, ponieważ wynosi 500 sc. I nie mam nic więcej do dopowiedzenia, bo sprawa jest taka sama jak z tą za diamenty.
Sun & Soda
/Słońce i napój gazowany\
(nie mam pojęcia dlaczego ta animacja w sklepie jest w taki dziwny sposób przesunięta) 
Ta animacja mi się podoba. Gdyby nie to, że jest dla vip pewnie bym ją zakupiła. I w sumie nie mam nic więcej do powiedzenia o niej więc dodam tylko... Nie mogłam się powstrzymać

Sunflowers
/Słoneczniki\
Tutaj troszkę zepsułam, bo kupiłam tą animację przed zapisaniem jej nazwy. I co można wywnioskować z tego co napisałam, podoba mi się. Ba, wręcz jest najładniejszą z całego tego motywu. Chociaż przyznaję, że animacje z kwiatami zawsze najbardziej mi się podobają. 
Jej cena wynosi 500 sc, czyli jest nie taka droga. 
BBQ Time
/Czas Barbecue\
Uhm. Jak zwykle grafika pozostawia wiele do życzenia. Ale nie jest źle. No i z tego co widzę gorących psów nie smaży się na grillu, ale nie znam się. Cena jest ok. Dodatkowo jest to powtórka.

Ocena ogólna: 8/10


𝒫𝑜𝒹𝓈𝓊𝓂𝑜𝓌𝒶𝓃𝒾𝑒

Motyw ten jest całkiem ładny, mogłabym powiedzieć, że jest jednym z lepszych w tym roku. 
No więc czas na jego plusy i minusy, oraz finalną ocenę.
𝒫𝓁𝓊𝓈𝓎 𝒾 𝓂𝒾𝓃𝓊𝓈𝓎
ANIMACJE
+Większość jest estetycznie wykonana
+W miarę przystępne ceny
+Tematyka
+Ładna paleta kolorów
+Przydatne w filmach
-Powtórki
-Niektóre nie wyglądają najlepiej
-Niekompatybilność z spódnicami paru animacji
UBRANIA
+Ładne wykonanie
+Buty ^*^
+Dobrze wyglądają na Moviestar
+Przystępne ceny
-Męska część ubrań
-Powtórki
-Mała ilość (zwłaszcza męskich)
-Za mało pszczół
RZECZY
+Estetyczne wykonanie
+Przydatność w filmach i w pokoju
-Ponad połowa to powtórki
TŁO
+Ładna kolorystyka
+Niskie ceny
+Przydatność w filmach i w artbookach


Finalna ocena 7/10

I teraz....
Mam tylko trzy słowa do powiedzenia.
Film.
O.
Pszczołach.

 Anime: Noragami
Postać: Bishamon
Gra: Danganronpa 2 
Postać : Kazuichi Soda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kryształowe MSP , Blogger