piątek, czerwca 01, 2018

𝕔𝕙𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟𝕘𝕖 ♥ 𝕚𝕟𝕗𝕠𝕣𝕞𝕒𝕔𝕛𝕖 | 𝓚ø††ø𝓴ø𝔀 ♥ 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕥𝕠𝕟 #𝟜

2018-05-31
𝒲𝒾𝓉𝒶𝒿𝒸𝒾𝑒
Z tej strony Kottoko i przychodzę dziś do was z bardziej informacyjnym postem, a że nie chcę pisać czegoś bardzo krótkiego to urozmaicę go challenge'm.
Dowiecie się z niego wiele rzeczy o moich planach co do tego bloga, czyli jak planuję go zmienić pod względem graficznym i jak będę się starała pisać posty.
No i zrobię dość popularne wyzwanie pod tajemniczą nazwą Food Challenge do którego zostałam nominowana przez samą siebie. 
No i wydaje mi się, że tyle informacji wystarczy do zakończenia wstępu.

𝓏𝒶𝓅𝓇𝒶𝓈𝓏𝒶𝓂 𝒹𝑜 𝒸𝓏𝓎𝓉𝒶𝓃𝒾𝒶



𝒞𝒽𝒶𝓁𝓁𝑒𝓃𝑔𝑒
Postanowiłam zacząć od tej bardziej 'luźnej' części posta czyli właśnie do Food Challenge.
Widziałam go wiele razy w różnych zakątkach internetu i z tego powodu postanowiłam go wykonać.
Ale zacznę od linku do dwóch filmów dzięki którym odkryłam ten challenge. 
Po dość krótkim przeszukaniu internetu dowiedziałam się także kto jest jego pomysłodawcą.
Ogólnie polega on na przebraniu swojej moviestar za jakieś jedzenie.
Więc zacznijmy od liter które wylosowałam.
Jest to w, h oraz o. Czyli who. Z angielskiego "kto". Doctor Who intensifies
Więc jeżeli mój mózg dobrze przyswoił zasady tego wyzwania, teraz powinnam wybrać trzy jedzenia (chociaż ja też wezmę picie) na te litery. Zobaczmy. 
      W - jak wata cukrowa
H - jak herbata
O - jak Oreo (i oscypek ^*^)

Tak wiem, że herbata to napój, ale nie miałam pomysłu. A zresztą kocham herbatę.
Więc ja zaraz wracam z rezultatami.

𝐻𝑒𝓇𝒷𝒶𝓉𝒶 抹茶


Planowałam zrobić coś w kolorach brązu, bo taka właśnie jest herbata, ale Zobaczyłam reklamę Liptona Matcha w telewizji. No i uznałam, że chciałabym przemienić się właśnie w herbatę Matcha.
Z powodu, iż napój ten pochodzi z Japonii postawiłam właśnie na styl Japoński. 
Dlatego kliknęłam motywy i znalazłam Cherry Blossom FestivalKawaii Cutey oraz Fairy Kei. 
Czyli trzy tematy inspirowane japońską kulturą/popkulturą. Jednakże ten pierwszy wyeliminowałam i przy okazji przypomniałam sobie jak beznadziejny były wcześniejsze ubrania. 
Jeżeli chodzi o sam look, nie jest najgorszy. Gdyby był w innych kolorach całkiem by mi się podobał.
No i prawie wcale nie podobny do herbaty, ale trudno.
Wiecie ogólnie to nie przepadam z zielenią. Mimo wszystko mogę go ocenić na 5/10
Dodam też, że w planach miałam oliwkę na o, ale wtedy byłyby dwa looki o tym samym kolorze.
𝒲𝒶𝓉𝒶 𝒞𝓊𝓀𝓇𝑜𝓌𝒶 | 綿菓子

Ok, przejdźmy do Waty Cukrowej. Wybrałam ją, bo to mój ulubiony słodycz. ;3
I jak widzicie, zdecydowałam, że będzie to niebieska wersja. Ogólnie to tworząc ten look postawiłam na słodycz i puszystość. Uznałam także, że skoro jest to wata cukrowa to włosy muszą być niepoukładane. Dlatego wybrałam te które dosłownie nazywają się "Cotton Candy Curls", ale musiałam dodać do nich dodatek, bo bez niego wyglądają nie najlepiej. No i jak widać dodałam tonę akcesoriów, przez co cena tego look'a jest bardzo z naciskiem na bardzo wysoka. Mimo wszystko jestem całkiem zadowolona, chociaż znowu nie za bardzo przypomina to watę cukrową. 
Podsumowując mogę ocenić go na 7,5/10.

I bonusik, różowa wersja.

𝒪𝓇𝑒𝑜 オレオ
I to ostatni look który dzisiaj wykonam. I wiem, że Oreo już się powtarzało i jest niezbyt oryginalne, ale z przykrością stwierdzam, że musiałam wyeliminować i oliwkę, i oscypka, więc to jest ostatnie co mi zostało. Dodatkowo Oreo w miarę pasuje do mojej MS, ponieważ ona też jest czarno biała. 
Z powodu, iż nie miałam zbyt dużo czasu, musiałam brać rzeczy z pierwszych stron.
Jeżeli chodzi o sam look całkiem mi się podoba. Znowu nie przypomina on za bardzo jego tematu, ale MSP nie dodało w żadnym motywie takiego stroju 
                                                                                                             źródełko
Więc nie miałam możliwości idealnie go odwzorować. Mimo wszystko jest całkiem ładny.
Ocenię go na bodajże 7/10.


𝐼𝓃𝒻𝑜𝓇𝓂𝒶𝒸𝒿𝑒

I teraz czas na część informacyjną.
Ogólnie to jakbyście jeszcze nie zauważyli to ja odpowiadam za grafikę tego bLOGASKA :*:*:*:*
No i jednym z moich pragnień jest żeby wyglądał jak najlepiej. Więc mam parę dzikich planów co do niego. Oto wszystkie z nich:

1. Zaimplementować jakiś ładny szablon.

Jak można zauważyć obecny szablon na tym blogu to "Prosty".
Czyli praktycznie jeden z najgorszych jaki może istnieć.
Oczywiście sam Blogspot udostępnił parę estetycznych szablonów, ale one moim zdaniem są niewystarczające.
Właśnie dlatego zastanawiam się nad pobraniem jakiegoś szablonu i użyciem go na blogu.
Zastanawiam się nad jednym z tych .
Ale jeszcze nie uzgodniłam tego z nikim innym i idk czy im będzie się podobać.

2.Zrobić nowy banner

Ogólnie to ten obecny został wykonany przeze mnie, ale niezbyt mi się podoba.
Prawdopodobnie dlatego, że jest ogromny i jak wchodzisz na bloga to musisz scrollować i dopiero widzisz posty.
Dodatkowo nie jest zbyt estetyczny ;^;
Właśnie dlatego chciałabym, by ktoś zrobił nowyyy.
Idk ktooo z nas.
Byleby wywalić mojego raka :<<

3.Poćwiczyć pisanie i zmienić formę postów

Tutaj taki moje osobiste postanowienie, mianowicie chcę się nauczyć lepiej pisać.
Tak by nie zapominać przecinków i nie powtarzać się...
I tak żeby moje posty nie były takie chaotyczne. 
Więc będę próbować.
Dodatkowo czuję, że powinnam sobie napisać gotowy wzorzec do moich postów tak, by nie zmieniać kolejności np. podczas ocen motywów.


4.Zrobić sobie wreszcie własny przerywnik itp.

Lol po raz kolejny o tym wspominam.
Zabiorę się za to wkrótce. ♥

I to w sumie wszystko co chciałabym zrobić. Chociaż wątpię, by wszystko się udało No i nie będę przedłużać...

さようなら


Anime : Mekakucity Actors
Obrazki które nie są z MSP wszystkie są z Google ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kryształowe MSP , Blogger