środa, czerwca 27, 2018

𝘰𝘤𝘦𝘯𝘢 𝘨𝘢𝘻𝘦𝘵𝘬𝘪 - 𝘸𝘺𝘥𝘢𝘯𝘪𝘦 7/18

Oh.
Witajcie. Z tej strony żywy blog i żywa redaktorka. W sumie i tak nikt tego nie czyta, ale ok.
Znowu przez dwa tygodnie nie było postów. A wakacje już trwają! Nie ma wytłumaczenia!
Ok więc ja obronię się tym, że nie miałam dostępu do komputera, a na telefonie pisać nie lubię i z tego powodu zrobiłam sobie przerwę. Po drugie całkowicie opuściła mnie wena, ale wróciła.
 Po trzecie nie chciało mi się. Bywa. ┐( ̄ヘ ̄)┌
Ale już jestem i postaram się dodawać posty systematycznie. Po dłuższym namyśle uznałam, że najlepiej będzie wybrać sobie dwa/trzy dni w tygodniu w które będą posty. Tak właśnie zrobiłam.
Będą to środa i sobota chyba, że mnie wena najdzie, albo będę musiała napisać post z motywem (które postaram się zrobić na następny dzień od jego wydania). Albo nie będzie mi się chciało. :')
A dzisiaj mam dla was ocenę gazetki wydanej zaledwie tydzień temu. Ogólnie to będzie dziko.
Zapraszam do czytania.



Zacznijmy od okładki, czyli rzeczy która do zakupu magazynu ma nas zachęcić. Jak zwykle MS wygląda przeciętnie, a z jej ubioru od razu możemy się zorientować, że MSP też podłapuje gorący temat jakim jest mundial. Stylizacja postaci i ogólnie okładka nie wyszła zbyt dobrze pewnie dlatego, że redaktorzy chcieli na siłę upchnąć tam jak najwięcej symbolów związanych z piłką nożną. Szkoda tylko, że nasza genialna, 8sma w rankingu najlepszych reprezentacji z grupy nie wyjdzie. Wow.
i tak kibicowałam J@ponii <3
Ale wracając do tematu. Jak zwykle ilość sc które zdobędziemy jest duża, ponieważ to jedyny powód do kupienia tego dzieła. Obok widzimy komplecik który zdobędziemy dodatkowo, ale nim zajmiemy się później. Cena tego magazynu wynosi 9,99 i wydaje mi się, że stała się droższa. Serio ona chyba wcześniej kosztowała 8,99. Ale ok. Oczywiście wydana została przez to samo co zwykle wydawnictwo, czyli Egmont. 
Teraz czas zabrać się za "stylizację na wakacje", czyli głównym prezentem tego wydania. Muszę przyznać, że na okładce wyglądała ona dość zachęcająco, ale oczywiście musiało pojawić się coś do czego można się przyczepić. Haha
Tak stylizacja prezentuje się na MS. Niestety nasza ulubiona gierka nadal nie zaimplementowała opcji zmiany koloru. Um. Więc tak ogólnie to całkiem ok. Jak na look stworzony przez MSP całkiem mi się podoba. Mogłabym się przyczepić do włosów, bo moim zdaniem są trochę przyklapnięte do głowy co sprawia, że wyglądają trochę dziwnie, ale dobrze. Mogło być gorzej. Dodatkowo komplet ten jest nie tylko dla VIP'ów. Mogę go ocenić na porządne 7/10.
Czas ocenić treść gazetki. HMMM- Zacznę od ujawnienia kawałka pierwszej strony... Oczywiście większość ukryłam, bo Egmont jeszcze by mnie pozwało. ;')
Mam nadzieję, że to zachęci was do zakupu owego magazynu. Serio fajny jest. Najlepsze były ich pomysły jak spędzić wakacje, no i dla fanów "piłki norznej" też się coś znalazło. Jak zwykle dostaliśmy też ciekawostki ze świata gwiazd, ciekawsze niż te w Party, czy Życie Na Gorąco.
 Mamy tam także plakat z Chrsitonao Reonaldoen i Taylor Swift. No i ten kącik humorystyczny z g e n i a l n y m i żarcikami. Śmiałam się godzinami. Nie wspominając o tym w s p a n i a ł y m komiksie. Był bardzo ciekawy. Bardzo polecam przeczytać. ;)
nodobratrzebapatrzećobiektywniealejasamajestemnatenmagazynzastara
I na zakończenie, dla wszystkich którzy tej gazetki nie kupili i nie wiedzą kiedy będzie nowa i czy warto ją kupić, zapowiedź. 
No i to tyle na dzisiaj. Życzę wam wszystkim miłych wakacji i do następnego (????).
anime: Re:Zero
to pierwsze anime : Kyoukai No Kanata
Twórcą i jedyną korporacją mającą wszelkie prawa do magazynu przedstawionego w tym poście jest wydawnictwo Egmont

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kryształowe MSP , Blogger