środa, marca 21, 2018

how to be #tumblrgirl - nowy motywo

FAMILY FRIENDLY
Hej,hej
To znowu ja - Kottoko.
I tak to znowu post o nowym motywie - ponieważ bardzo lubię pisać oceny motywów.
Więc dzisiaj ocenimy sobie motyw pod genialną nazwą "Flawless".
*sprawdzawtłumaczucotoznaczyboniejestmistrzemwangielskimalejestdobraok*
Czyli po Polsku  "Nieskazitelni" - ale przetłumaczyli to na "Perfekcyjni".
Więc.
RAK ALERT
No i zagłębmy się w to cOś.



I...
Już po okładce widzimy, że jest mocno inspirowany stylem tumblr/fitness.
Proszę was to było modne rok temu.
Wy podróżnicy w czasie.
Jeszcze brakuje napisu "NIKE", "ADIDAS", ale wiecie to jest marka, no i nie można no.
Ew.

TŁO

Tło to...
Ma całkiem ładne kolory....
Ale cała reszta jest ehm.
Pozostawia wiele do życzenia.
Ta kanapa i ten dywan mghmmmh.
Moje estetyczne serduszko zostało ukłute.
RZECZY DO POKOJU

Widzisz, widzisz.
*jużwidzędwiepowtórki*
I oczywiście pokazują one "BOGACTWOO".
"Ajm so fancy"
Czas na aNaLiZę.
ta kanapa za 3 diax
Ew.
Może być.
krzesło za 375sc
Ew.
diament 125sc
Ew.
stolik do kawy za 350sc
Ew.
ta kula za 450sc [VIP]
ona jest powtórką + jak się tworzy konto to się ją dostaje/dostawało
światełko za 300sc
nAJLEPSZY pRZEDMIOT z TEGO tEMATU
lusterko za 200sc
Ew.
wanna za 2diax
pretty fame
perfumy za 150sc
wydaje mi się że są inspirowane perfumami od AG
stolik za 200sc
to samo co ta kula :')
Ocena ogólna : ew/10

UBRANIANIA

Podoba mi się ta bluza dla VIP za 450 sc.
No i ta bluzeczka za 375.
A ta za 450 sc też jest spoko.
Dodatkowo mimo tego, iż nim nie jest, te futro za 6 diax przypomina mi trochę unikat.
Cała reszta jest całkiem ładna, co kto lubi.

Tutaj wszystko mi się całkiem podoba.
W sensie wszystkie bluzki,bo reszta to takie ok.
Te buciki niezbyt mi się podobają.
No i te spodnie z metką podobną do-
Ta bluzka która się podświetla baardzo mi się podoba.
Z całej reszty fajne są też te spodnie za 250 sc.
Całe reszta jest dla mnie taka "ew", no ale ok.
Nie jest tak źle.
oprócz tej oczojebnej czapki za 3 diax


Ta strona (według mnie)jest najgorsza..
Podobają mi się włoski i bluzka obok nich.
A cała reszta leży.
No oczywiście oprócz tego pomponowego torebka (?), bo jest taki KAWAII-DESU ÓwÓ


nie mam zielonego pojęcia z jakiego to anime.
Ta strona...
Może być.
Szczególnie upodobałam sobie tą superdrogą kurtkę z crop-topem, oraz bluzę która umożliwi mi cosplay Monosia ÓwÓ

I to jest wszystko z ubrań.
Zasługuje to na ocenę 7,5/10
+
zrobiłam look - ale na razie go nie kupię bo mnie nie stać :*



ANIMACJE
"Switch It Up"
/idunno\
Więc...
Szczerze nienawidzę kosza :')
Ale animacja ładna.
"Kisses For You"
/Pocałunki dla Ciebie\
"Rope Jumper"
/Skakacz na skakance\
dosłown-
Więc takich animacji już dużo było.
"Flawless Pose"
/Nieskazitelna Poza\
I...
To moja ulubiona animacja z całego tematu :D
"On An Armchair"
/Na Fotelu\
I to jest pozycja w której siedzą takie #SWAG #YOLO.
Kosztuje 3 diaxy czyli za dużo.
"Sitting and Thinking"
/Siedzenie i myślenie\
I to moja druga ulubiona animacja.
Ja ogólnie lubię jak nie są skomplikowane, ok.
Także jest całkiem tania.


"Lazy Day"
/Leniwy dzień\
Animacja ta jest w kij droga.
I nie jest także zbyt ładna, ale każdy ma co lubi.
Z tym że leniwy dzień większości wygląda mniej więcej w ten sposób:
miszcz pejnta 2018

Więc animki oceniam na 7/10

Finalna ocena : 5/10
Temat ten nie jest piękny, ale całkiem mi się podoba.
Gdyby nie jego tematyka :v
Dziękuję, do widzenia.















Anime/Manga/Gra : Danganronpa 3
Postać : Junko Enoshima

JESTEŚCIE GOTOWI?


2 komentarze:

  1. dzień przed nowym :D brawo, a jakby co.. ja pisze o następnym bo jestem chora :\ i mam duuuszo wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu, ok? Zresztą I TAK ZDĄŻYŁAM XD

      Usuń

Copyright © 2016 Kryształowe MSP , Blogger